24 October 2007

Un informe asitia a la mafia como la primer empresa d'Italia

http://www.asturies.com/noticia.php?cod=28598

llevo llendo esto en diversos medios y agora tamien n'asturies.com bien nun si se ye verda o mentira pero dame que pensar.

Lo primero que la mafia nun ye una empresa n'absolutu , una empresa ye una organizacion dedicada a actividaes mercantiles , prestar servicios o satisfacer una demanda de la socieda cola intencion de llograr un beneficiu. Bien l'animu de enriquecese ta presente pero les activiades nun pretenden satisfacer una demanda social ( nun existe una gran demanda de servicios de recibir palices o de ser victima de extorsion creo ).

Lo segundo ye que nun ye una organizacion unica son una multitu a menudu d'elles frecuentemente n'abierta competencia unes coles otres.

Lo tercero y lo mas misterioso ye comu los que ficieron la encuesta llegaron a la conclusion que les actividaes del crimen organizau italianu valen 60000 millones de d'euros al anhu. Los mafiosos son malos , pero discretos , polo que yo so tovia nun publiquen la so fueya de resultaos anuales. Igual n'italia ye d'otra manera nun se.

21 October 2007

El PSOE va facer inventariu de los símbolos franquistes d’Asturies









http://www.asturies.com/noticia.php?cod=28567





Esto si que ye urxente yo salgo a la cai y nun siento falar d'otra cosa a la xente ,,, que escandalu ! nun somos una democracia !

Una de les coses mas ridicules d'esta administracion tien que ser el retro antifranquismu. Munchos de estos furibundos retroantifranquistes vivien el franquismu nuna "situación de extraordinaria placidez "en families de gran raiganhu franquista , militarones , alcaldones etc ,,,

Eso si cuando vivia el dictador sentir , ver y callar. O directamente aprovechase facer negocios y medrar.





Y depues dicen que nun ponen la llingua oficial porque nun hay demanda social pa ello ,, y pa esto ? que demanda social hay pa mandar un exercitu de axentes a sacayos semeyes a diversos mementos franquistes o sospechosos , desatornillar les plaques de les cases de proteccion oficial col logo de la "falange". Van atrevese cola monstruosida arquitectonica facista llamada universida labora ?



Menudu xou ,,,

18 October 2007

Aportacion britanica al debate al rodiu al respetu los simbolos monarquicos ,,

http://www.comedybox.tv/comedy.aspx?genre=animated&filter=picks&clip=10180


Ye muy muy gracioso , l'acentu cockney ( londres clas trabayadora ) de la madre teresa ye la bomba ,,

Un par de palabres pa los que nun tean al 100% n'ingles

corgis- Ye un tipu de perrucu pequenu
Spunk - semen
1 gallon - 3.7 llitros

hay varios mas nel mesmu website ,,,

Otru dedicau a la reina victoria ,,,

http://www.rathergood.com/baps/


Y muncho mas nel cult following website

www.rathergood.com

16 October 2007

Los constructores desixen a PSOE y PP alcuerdu presupuestariu ,,,

The Gravy train marches on ! Lleo na neuva ...


http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pRef=1792_45_567803__ECONOMIA-patronal-construccion-pide-pacten-Presupuesto-Principado

Los constructores exigen a PSOE y PP que pacten para que Asturias pueda tener presupuesto
La CAC sostiene que «resultaría de muy difícil comprensión que, por peleas partidistas, los ciudadanos de esta región vieran, una vez más, cómo se pierden oportunidades de progreso por discusiones del ámbito político».
Home hasta ciertu puntu y normal que los nuestros representantes politicos tengan discusiones de ambitu politicu ,,, cuales sedran les oportunidaes de progresu ??? Muerro de impaciencia por saber ,,, cuantu fervor civicu !
«Los empresarios de la construcción, como el resto de los que se reparten por otros sectores, estamos en condiciones de exigir a nuestros dirigentes y a la oposición más cualificada, en función del número de escaños obtenidos, que sean capaces de buscar una solución a la situación planteada», Tais en condiciones de desixir el que exactamente ,,, mas perres de les de toos pal vuestru bolsu.
Lo que quieren la patronal de la construccion ye que se faigan obres , cuantes mas, meyor , tengan sentiu economicu o non eso da-yos igual y que de les obres que se faigan yos concedan les contrates a los miembros del so sindicatu empresarial seya o non los que ufierten el meyor proyectu. Si se prorroga el presupuestu va haber menos perres pal marafundiu anual n'obres faraoniques y eso causa-yos una gran ansieda !
Evidentemente les apelaciones altisonantes a l'interes xeneral o al desendolcu economicu ( mas alla del propiu y el de les sos families ) nun son sinceres.
Ya puestos yo prefiero mil veces que eses perres non gastaes les devuelvan a los sos lexitimos propietarios , les persones que paguen impuestos . por mediu d'una baxada de los mesmos.

Pa cuando va Asturies tener mas empresarios emprendedores y menos xateros y sacamanteques politicos.
N'asturies a drecha ya izquierda del arcu politicu , autonomaos capitanes de la industria y lideres sociales ,,, ye mas que nunca valida la frase del Mexico mas corruptu y prisaicu ( del PRI no PRISA aunque vengan ser lo mesmo ... ) "vivir fuera del presupuesto es un error"

15 October 2007

Llegalizacion ya !


http://news.independent.co.uk/uk/politics/article3061121.ece

"De la piel para dentro empieza mi exclusiva jurisdicción. Elijo yo aquello que puede o no cruzar esa frontera. Soy un estado soberano, y las lindes de mi piel me resultan mucho más sagradas que los confines políticos de cualquier país."Anónimu contemporáneu

Tiense armao un gran escandalu , un xefe de policia muy importante a cargu de tou'l norte de gales tienlo dicho que la guerra contra les drogues nun ta funcionando. Ta bien sentilo d'una persona na so posicion. El ye el que ta a cargu d'esi inmoral , antieconomicu y finalmente inutil esfuerzu prohibicionista.

Llegalizar les drogues diba tener unos efectos positivos.

- Decriminalizar a los que les consumen , a los que les vende y a los que les producen. Lo que faigan adultos en plena posesion de les sos facultaes mientres nun danhen a terceros nun tien porque ser de l'interes de la policia , de la llei o del gobiernu.

- L'enorme mercau negru existente desapareceria , les mafies que viven d'ello desparecerien comu consecuencia d'ello.

- Los paises que les producen diben llibrase de l'enorme problema que vien de la corrupcion derivada de los enormes beneficios que pon en manes de les mafies esti negociu.

-Los paises que les consumen ( el nuestru ) diben lliberar recursos agora destinaos a esto , eg - la policia que agora ta persiguiendo esti mercau podia a dedicase a atrapar verdaderos criminales.

- Diben ser mas barates , los que les consumen nun diben necesitar robar o prostituise pa poder mercales. Y nun diben acabar na carcele.

- Siendo les drogues llegales ye muy probable que la xente que llibremente decidiera tomales pudiera facelo con mas conocimientu de causa y d'una manera mas responsable.

- Les drogues llegales tarien someties a los mesmos controles de calida que los demas productos , pudiendo los consumidores saber lo que tan tomando disminuirien los envenenamientos y les sobredosis.

- Les drogues siendo illegales tan facilmente disponibles , de toes formes , nes cais de les nuestres ciudaes.

Eso si nun veo que puderia facese nun solu pais ,,, si lo fais solo nun sitiu toles mafies del mundu instalariense equi y eso ye insoportable necesitase un acuerdu ampliu , polo menos a nivel europeu. Ye muy dificil pero ye una causa xusta pola que merez argumentar.


Ya se apresuraron los tories y los laboristes a dicir que ni pa dios. Bono pues ya sabemos lo que nos queda mas de lo mesmo ,,,

Quizas les palabres del Xefe de policia gales sirvan pa abrir un debate honestu y abiertu acerca de cual ye la meyor manera de tratar el tema de les drogues.

11 October 2007

Los venezolanos tamien lluchen pola so lliberta,,,




enterome a traves del blog de Mary white ,,




Una inciativa simpatica y orixinal nun pais nel que tan les coses muy dificiles pa lo que defienden la lliberta.


Un saludu a los valientes de Venezuela.





El conseyu de segurida de la ONU deplora pero nun condena la represion en Birmania







Deploren pero nun condenen ,,, la ONU ye de la mesma escuela de pensamientu politicu de Herri Batasuna que acorda-yvos llamentaba pero nun condenaba los atentaos de la ETA. Claro hom ye que tamos nun conflictu de naturaleza politica que dialoguen y tal. Los verdugos y les sos victimes que lleguen a un acuerdu , un compromisu razonable.



Pa los que nun lo sigan , la represion de la revuelta democratica contra la dictadura Birmana foi brutal. Miles de persones detenies ( estimen grupos de oposicion nel exiliu que son de 6000 a 10000 ) , tortures y execuciones extraxudiciales o seya asesintos. Estos son los metodos de la via birmana al socialismu. Ganaron los malos les protestes acabaron.


La ONU ye una asociacion de naciones onde la mayoria de los sos miembros son dictadures y kleptocracies diverses , el so comite de drechos humanos presidiolu un reximen tan poco respetuosu colos mesmo comu Libia , el fiu del secretariu xeneral ( y esti nun dimitio ) trabayaba pa un grupu de presion que consiguio uno de los multimillonarios contratos del petrolu por alimentos concediu pola organizacion que presidia el padre , la ONU ta entre lo bananero , lo traxico , la cueva de Ali Baba y lo risible.


El mundu merez una socieda internacional meyor. Que tal cerrar la ONU y abrir una asociacion de naciones civilizaes ?







04 October 2007

La lliteratura asturiana alegries y pesares.

Enguedeya-se Xuan Bello nun articulu de "el comercio" nuna reflesion muy interesante so la naturaleza de lo simple y lo complexo y diz ,,, "materia lliteraria, que ye a lo que vamos, sucede lo mesmo: la lliteratura asturiana, abarcable, afayadiza anque sía inhóspita, danos pie a entender lliteratures más complexes por exemplu, ye que n’Asturies hai un Xosé Lluis Campal y na inglesa hai, polo menos, 21.999 Xosé Lluises Campales; nós tenemos un Humberto Gonzali pero en toles republiques hispanoamericanes hai 30.000 o 40.000 escritores que cumplen ce por be coles característiques d’Humberto Gonzali" bono pues igual si , igual non , precisamente porque hay menos , son mas importantes pal escasu publicu llector ( yo y segurmente tu que tas lleendo esto ) , pocos pero muy lleales. Y nun ye por ser grandon pero ye que Xuan Bello mesmu ye el nuestru Cunqueiro y Milio cueto el nuestru jaroslav hasek ( o el nuestru Hrabal o el nuestru josep pla nun soy a decidime ! ) ,,, sigo ???

La calida de la lliteratura asturiana contemporanea ye una de les poques alegries del movimientu de recuperacion llinguistica ,,, si el nuestru probe idioma desaparez al menos nun podremos dicir que ellos nun-y dieron un entierru bien dignu.

01 October 2007

El cantautor del rexime Victor Manuel disfruta ya insulta nun homenaxe ,,

http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pRef=1777_49_562852__TV-Y-ESPECTACULOS-Victor-Manuel-insulta-obispos-apasionado-caluroso-homenaje

http://www.elpais.com/articulo/cultura/Victor/Manuel/homenajeado/Asturias/elpepucul/20071001elpepucul_1/Tes


Vicente Álvarez Areces llamolu "un héroe con las manos limpias" , "la banda sonora de la asturias democratica" ,,, cuando ya la mi siempre activa imaxinacion taba conxurando imaxenes d'un Victor Manuel a mediu camin de Nelson Mandela y Ghandi el mi traicioneru sentiu comun recordome el primer hit del nietu del picador ,,, esti nietu que segun el diariu de prisa entrugase ,,, "cómo podría él olvidarse de su abuelo, enterrado en la fosa común del cementerio de Oviedo " menos mal que-y volvio la memoria ,,, que bien escaeciu tenia al guelu nel anhu 64.

http://youtube.com/watch?v=Ff4uviofB8s ( la cancionuca entama nel minutu 3 y 30 segundos )

Curioso que el diariu prisaicu so keen na memoria hestorica practica una vez mas la memoria selectiva y escaez mencionar l'insultu.

Lo dicho , el que nun opina comu tu ye un "hijoputa" esa ye la fibra moral de la izquierda que nos pastorea , falto-y dicir al comunista millonariu Vitor Manuel si diba donar dalgunes perres a les madres solteres del so propiu bolsu , pero pa mi que non que solo ye progresu la donacion de les perres de los demas.
Locations of visitors to this page