28 June 2007

De vuelta a casa ,,,

de vuelta a casa .. ye lo que hay gracies a dios esta vegada voy quedar un mes enteru en Londres enantes de viaxar otra vegada.

Viaxar colos que trabayen conmigo ye una prueba de fortaleza de caracter ... en fin. Lo unico bono que el trabayu salio mas o menos bien aunque tuviera enforma estresau a mediu camin , nun tando seguru de si diba poder acabar la mio parte en condiciones de calida decentes nel tiempu estableciu pa ello.

Creo si tengo suerte que nesti mes voy tener que facer una mision d'un par de semanes nel edificiu onde trabayaba enantes , onde tan los mios collacios , toy poniendome en movimientu a ver si tengo manera de volver al mi trabayu anterior , nun se si va poder ser. Toy fartu del viaxamientu internacional , ye una peste , sobre too si la xente cola que vas son unos atorrantes pero bono ya me val de quexame.

Quier la mi moza llevame el sabadu al mercau del pescao de billingsgate ( una mercau de pescao fresco a mediu camin d'una rula y de la plaza del pescao , la antigua pescaderia municipal ) creo que tengo falao d'ello nun post anterior pero abren namas de 5-8 manana lo cual obligame a llevantame a les 5 de la manana o seya que mas bien tarrezo d'ello ya veremos.

Aparte de esto poques mas novedaes ,,, mas temprano que tarde tare posteando de los ultimos llibros que tengo lleidos !

Toy pensando en dir poco a poco incluyendo nel bloge un recetariu de comida tailandesa en casa ye lo que cocinamos casi tolos dies ,,, Ye una bona idea ? Supongo diba ser el primeru el llingua asturiana :-D dalgunos de los ingredientes ( los curries ) diben ser dificiles sin non imposibles de atopar n'asturies pero pueden serguro mercase online si daquien tuviera interes. Bono a ver como va yendo ,,, ye solo una idea ...

23 June 2007

Buenos Aires y la crisis enerxetica ... Los precios maximos causen desabastecimientu siempre.


Dizse n'ingles que el camin al infiernu ta adoquinau con bones intenciones. Una de estes bones intenciones ye la creencia supersticiosa y contraria a toda prueba que los precios pueden contenese por decretu de la autorida correspondiente.
En mediu de la crisis del 2001 2002 el gobiernu Arexentin decreto por llei que les tarifes de tola enerxia debien denominase en pesos y non en dolares , resultau lo que los proveedores recaudaben reduxose un dos tercios ( el pesu ta a 0.33$ de dolar ). Xenial ... too mas barato verda ?
Privaos de la posibilida de vender la enerxia al preciu de mercau los proveedores ni tienen perres ni animu de invertir nun negociu tan ruinosu o seya que la infraestructura enerxetica nun se renueva nin se fae el mantenimientu necesariu. Resultau , insuficiente produccion enerxetica pa la demanda que hay. Esta semana pasada nun habia distribucion de GNC ( el fuel que usen los taxis ) , resultau buenos aires ensin taxis y ,yo, como tanta otra xente tiraos ensin poder desplazase.
Ademas la politica de precios tasaos de la enerxia , un 40% mas baratos que nos paises vecinos, fai loxicamente incrementar el consumu , cuanto mas barato ye daque mas se consume de ello , y esto solamente empeora la situacion. Produccion que nun se incrementa + consumu al alza = desabastecimientu. Acordaisvos de les estanteries vacies de les tiendes sovietiques pues esto igual.
Otres consecuencies indeseables adicionales son el racionamientu de electricida pa les industries , y pa empeorar la situacion al gobiernu arxentin nun se-y ocurrio otra cosa que suspender les exportaciones de gas a chile . Los chilenos nun tan muy contentos con esto y comu les relaciones diplomatiques tampoco pasen pol meyor de los momentos esto nun ayuda.
La unica solucion duradera ye cobrar precios de mercau por la enerxia pero un compromisu razonable , non ideal , quizas podria ser seguir con un preciu baratu pa la minoria de persones mas probes pero tener precios de mercau pa tolos demas. Cualquier otra cosa demagoxa y enganhu , mas de lo mesmo pa los probes arxentinos.

16 June 2007

Mi buenos aires querido








Caminito que el tiempo ha borrado, que juntos un día nos viste pasar, ...




De trabayu otra vegada tocame viaxar toy fartu pero bono que vamos facer ye lo que hay. Toy en buenos aires , llevo una selmana y quedo la que vien tamien. Buenos aires ta muy prestoso pero tas un poco limitau de lo que puedes facer y lo que non por razon de la segurida tienes que tener cuidao y non te salir de les cais mas principales sobre too de nuechi.




Agora que teniendo dicho esto ayeri pillare una monha tremenda y marchare pa una discoteca nes afueres ? ( nun soy quien a alcordame ) con una xente que conociera nun bar. Una actitu muy poco prudente , ademas perdime d'ellos saliera a la cai y paseles putes pa atopar un taxi pa volver al hotel a sabe dios que hora ,,, si lo sabe la mi moza que ye muy fanatica de la segurida comeme el alma.




Los arxentinos son xente muy agradable , un paisano del trabayu sacome de paseo esti sabadu. Tuvi la oportunida de visitar " caminito " barriu onde naciera el tango y otros sitios dientro y fuera la ciuda ye lo primero que veo en tola selmana y que salir a les 6 y media de la oficina matau ta unu pa poques visites ademas de que tocame acompanhar a les mis companheres de trabayu pa cenar , tal y cual y lo que yos apeteza facer , un rollu.





El centru tien dalgunes partes que recuerden bastante a madrid pero ye too mil veces mayor. Los edificios son enormes nel centru los alredores de la plaza de mayo. El cabildo ( edificiu blancu a la drecha ).




Ooops voy tirando que ta a puntu de acabaseme el creditu del internet .. ! Manhana escribo mas.


















06 June 2007

Desgracies ...

Ayeri fuera un dia muy guapu , taba muy soleyero , depues de trabayar la mi moza que trabaya nel centru desplazose a encontrase conmigo a onde trabayo yo ( nel canary wharf el centru este ) y decidimos tomar una cervezina enantes de tornar pa casa , non aprovechar los dies de sol equi ye pecao porque nunca nun sabes cuando va ser el siguiente. Tuvieramos nun pub muy prestosu cerca del london bridge na parte de arriva ,, viestes al thames , muy guapu. La parte de arriba puedes reservala pa eventos privaos , pasoseme pola cabeza la idea de reservalo pal mi cumpleanos en noviembre , ye un sitiu agradable , la idea fueseme cuando tamien pense que pa la xente que conozo un desplazamientu de 10 minutos en tubu supon-yos mas esfuerciu que facer el paris dakar en madrenes y disfrazaos de pinguin.

Nun sintiera ambulancies ni sirenes , nun sintiera xente llorando , nun viera sangre o cristales petaos de lluna de coche.

Esta manana al salir de casa pa trabayar , a 6 metros de la puerta de mi casa , vilo. Dos osos peluche , unu sentau , l'otru tumbau col focicu vueltu pal suelu, los dos al borde de la acera , unes flores. Equi ye la manera que tienen de recordar a daquien que se tenga matao nun accidente. Nun se quien seria el nenu , ni de quien , equi ye poco frecuente tener tratu colos vecinos. Pero guei nun me dexa el pensamientu de que ayer morriera un nenu a la puerta de mi casa ...

02 June 2007

Prensa inglesa , una introduccion




Prensa “seria”
The Daily Telegraph

Muy de dereches , supongo que podriamos comparalu con la razon o l’abc ( el de antes). Tamien conociu como torygraph ( los tories son los conservadores ). Nun fai un secretu de les sos tendencies politiques. Ferozmente antieuropeu. N’otres palabres faen lo que diz la etiqueta. Periodicu favoritu de los vieyos repunantes. Ye el mas vendiu de tolos broadsheert ( prensa seria )

The Times
El mas famosu de tolos periodicos britanicos , mas bien conservador pero nunca tanto comu el torygraph , vistu comu el periodicu del establishment. Con muches salvedaes esti puedo comparalu a “el mundo”.Munchos articulos de opinion , munchos d’ellos escritos por xente encantada de habese conocio a si mesma , nun hay periodicu perfectu.


The Guardian

De izquierda , el periodicu progre por excelencia , lleenlu los estudiantes , los trabayadores sociales , mayestro , progres ricos que se creen ilustraos y jipis abraza arboles. Estos son pro europa ( mas o menos ) , a favor de los “derechos sociales” , a favor del multiculturalismu y del estau del bienestar. El paquete enteru , eso si tengo que reconoce-yos que una vegada llanzaren una campanha muy simpatica pa perdir la abolicion de la monarquia , mas o menos comu cuando la codorniz y declaro la guerra a inglaterra . El que yo lleia cuando yera un progre ye lo que hay. Podria comparalu con “el pais” pero diba ser demasiao insultante pal guardian aunque tengan momentos nos que me recuerden a la gaceta polanquista.

The Independent
De centru izquierda. Ye el mi segundu favoritu esti puedo lleelu ensin poneme malu. Comu el nome indica bastante indepentiente muy proeuropeu. Menos de la izquierda canonica y santurrona que representa el guardian.

The Financial Times
Especialista en temes economicos ( prensa salmon ) pero con noticies xenerales. El mi periodicu favoritu con diferencia. Politicamente non partisanu nun apoya abiertamente a nengun partiu pero con una llinia editorial favorable ( en llinies xenerales ) a la lliberta economica.

Tabloides ( prensa amariella )
The Daily Mail

Populista dereches. Dos tipos d’articulos , el primeru los articulos dedicaos a la glorificacion pelotera y vergonzante de la clas media y los sos valores , el segundu la indignacion ante tolo que tien que ver col mundu modernu. Xenofobu , populista al extremu. El mas detestable de tolos periodicos britanicos con diferencia na mio opinion. Pero pasemos a les otres xoyes de la prensa populista.


The Daily Express
Pareciu al mail pero una migayina menos extremista.

The Sun
Historicamente de dereches agora sofiten al laborismu. Esta puxarra ye el periodicu mas vendiu de inglaterra. Considerau el periodicu de los repartidores con flagontea y de la clas trabayadora con poca educacion. Una muyer en topless na so paxina 3. Populista y quasi-xenofobu a menudo.

The Daily Sport
Contrariamente a lo que indica el so nome ye un periodicu de tetes , tetes y mas tetes. Nun tien conteniu nengun en noticies.

Dende que vivo cola moza ya nun soy el que yera ,,




ye lo que hay ,,, toy fechu un pesu lixeru de la peor especie. Nun valgo pa na ,,, el casu esti vienres quedare colos compis del trabayu anterior ( marchare en septiembre 2006 ) y sigo en contactu con ellos. Tanto me prestaba trabayar nel sitiu anterior que toy maniobrando pa ver si se puede volver ;-) el mio trabayu nuevu ye excesivamente "corporativu" y yo soy de otra materia. Soy un asturianu de tratu amistosu pero directu , taba mas a gustu nel mi trabayu anterior nuna posicion mas operacional y onde podia desendolcar los mis talentos y les mios debilidaes ensin esmoleceme n'excesu de burocracies o de conspiraciones d'oficina ( lo xusto ! ) si non mas bien de dexar el trabayu fechu y ya ta.


Pero bono nun ye l'interes en volver lo que llevo a face-yos una visitina si non les ganes de tomar una copina colos que son amigos mios. Lo dicho , a les 5.02pm paseme pol mi pub favoritu The artillery arms ( vease la semeya d'enriba ) , sitiu de tantes memories ay ! lo dicho dende que vivo cola moza nun soy el que yera , depues de unes 7 pintes de discovery ( un clasicu del branu muy recomendada ) puseme malu , como a les 9.30 pm. Un rendimientu muy probre , yo que tengo sio tan grande nel campu les borracheres. Les coses como son y ye que toy muy desentrenau dende que nun soy home solteru ay ! . Pero bono una sesion curiosa de entrenamientu pal fin de selmana que voy en xunetu al mio xixon del alma.

Saludinos



Locations of visitors to this page